MEGHÍVÓ

2001. november 5–én, hétfőn, a Nagyteremben 14 órakor kezdődő Összintézeti Szemináriumunk programja:

KOLLÁR JÁNOS (Princeton University/Rényi Intézet)

VALÓS ALGEBRAI HALMAZOK TOPOLÓGIÁJA

című előadása.

Legyenek f_{1}, …, f_{k} valós együtthatós n-változós polinomok. Legyen X_{R} a közös gyökeik halmaza R^{n}-ben es X_{C} a közös gyökeik halmaza C^{n}-ben. Az előadás célja a következő kérdés vizsgálata:

Milyen kapcsolat van az X_{R} és X_{C} halmazok topológiai tulajdonságai között?

MINDEN ÉRDEKLŐDŐT SZERETETTEL VÁRUNK!

2001. november 5–én, hétfőn, a Nagyteremben 14 órakor kezdődő Összintézeti Szemináriumunk programja:

KOLLÁR JÁNOS (Princeton University/Rényi Intézet)

VALÓS ALGEBRAI HALMAZOK TOPOLÓGIÁJA

című előadása.

Legyenek f_{1}, …, f_{k} valós együtthatós n-változós polinomok. Legyen X_{R} a közös gyökeik halmaza R^{n}-ben es X_{C} a közös gyökeik halmaza C^{n}-ben. Az előadás célja a következő kérdés vizsgálata:

Milyen kapcsolat van az X_{R} és X_{C} halmazok topológiai tulajdonságai között?

MINDEN ÉRDEKLŐDŐT SZERETETTEL VÁRUNK!